Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
0,78 (13%)
Cena ar atlaidi*:
5,21
Pirkt
Identifikators:863370
Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2011.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Produkts    4
1.1.  Begonija    4
1.2.  Vanilla Travel    4
1.3.  Jēkaba aģentūra    5
2.  Vieta    5
2.1.  Begonija    5
2.2.  Vanilla Travel    5
2.3.  Jēkaba aģentūra    5
3.  Cena    6
3.1.  Begonija    6
3.2.  Vanilla Travel    6
3.3.  Jēkaba aģentūra    7
4.  Veicināšana    7
4.1.  Begonija    7
4.2.  Vanilla Travel    8
4.3.  Jēkaba aģentūra    8
5.  Fiziskie pierādījumi    9
5.1.  Begonija    9
5.2.  Vanilla Travel    9
5.3.  Jēkaba aģentūra    10
6.  Cilvēki    10
6.1.  Begonija    10
6.2.  Vanilla Travel    10
6.3.  Jēkaba aģentūra    11
7.  Process    11
7.1.  Begonija    11
7.2.  Vanilla Travel    12
7.3.  Jēkaba aģentūra    12
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra    14
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Visplašākais piedāvājumu klāsts ir tūrisma aģentūrai „Begonija”. „Jēkaba aģentūra” vairāk piedāvā eksotiskus braucienus, bet „Vanilla Travel” darījumu braucienus.
2. „Begonija” un „Vanilla Travel” atrodas ļoti izdevīgā vietā ( Brīvības iela, Dzirnavu iela, Kr.Barona iela), jo turpat atrodas arī daudzi citi uzņēmumi, līdz ar to piesaistot lielas cilvēku masas.
3. Viszemākās cenas ir tūrisma aģentūrai „Begonija”, visdārgāk ceļojums izmaksās „Jēkaba aģentūrā”. Tas ir izskaidrojams ar to, ka šī aģentūra piedāvā tālāku galamērķu ceļojumus.
4. Visas 3 aģentūras plaši sevi reklamē dažādās interneta vietnēs. Katrai aģentūrai ir sava mājas lapa. „Jēkaba aģentūrai” ir pieejams virtuālais ceļojumu katalogs.
5. Vissaprotamākā un kvalitatīvāka mājas lapa ir „Jēkaba aģentūrai”. Tajā ir visa nepieciešamā informācija ceļotgribētājiem.
6. Salīdzinot apkalpojošo personālu, var secināt, ka „Jēkaba aģentūrai” un „Vanilla Travel” tas ir ļoti līdzīgs- profesionāls, saprotošs, zinošs, ar lielu darba pieredzi.
7. Tūrisma aģentūrai „Begonija” mērķauditorija ir visdažādākā, jo tā pievilina klientus ar samērā zemajām cenām. „Vanilla Travel” un „Jēkaba aģentūra” klienti pārsvarā ir turīgi cilvēki.
8. Darbības procesa ziņā visas 3 tūrisma aģentūras ir ļoti līdzīgas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,28 €
Materiālu komplekts Nr. 1331433
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tūrisma aģentūras "Begonija", "Vanilla Travel" un "Jēkaba aģentūra" mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/863370

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties