Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,91 (14%)
Cena ar atlaidi*:
5,58
Pirkt
Identifikators:889825
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus ietilpība – iespējamais produkta realizācijas apjoms, kas ir atkarīgs no pircēju pieprasījuma un preču piedāvājuma mijiedarbībes. Praksē t.i. mar-nga jomā ir pircēju pieprasījuma: vērtēšanas; mērīšana; prognozēšana.
Potenciālo tirgu veido potenciālie pircēji,kuri interesējas par piedāvātajiem produktiem.
Maksātspējīgo tirgu veido potenc.pircēji ar pietiekamiem ienākumiem, kuri sāk piedalīties tirgū un izrāda interesi par peidāvāto preci.
Kvalificētu maksātspējīgo tirgu veido pircēji ar pietiekamiem ienākumiem, kuri kvalificēti piedalās tirgū un izrāda interesi par piedāvāto produktu.
Apkalpojamo tirgu veido pircēji ar peitiekamiem ienākumiem, kuri kvalificēti peidalās tirgū, izrāda interesi par piedāvāto produktu un tiek kvalificēti apkalpoti. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tirgvedība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/889825

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties