Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:664068
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

b) Kādi reklāmas līdzekļi ir izmantoti?
1. Manuprāt, galvenais reklāmas līdzeklis šajā kampaņā bija produkta personalizācija, kas noveda pie tā, ka patērētājs vēlējās dalīties ar savu pieredzi sociālajos tīklos. Iegādājoties personalizētu Coca-Cola dzērienu ar savu vārdu uz tā, pircējs vēlējās parādīt citiem, ka viņam ir pudele tieši ar savu vārdu, nejūtoties spiests reklamēt produktu, bet gan jūtoties tā it kā viņš būtu īpašs.
Produkts pircējam nelika aizdomāties par to, ka viņš ir tikai instruments, kas palīdz kompānijai sevi reklamēt.
2. Reklāma lika “parastajam” cilvēkam domāt, ka arī viņš var būt tāds kā prosfesionāli sportisti. Ja jau viņi to var, kāpēc, lai es nevarētu? Reklāmās tika piesaistīti profesionāli sportisti, kas dalījās savā pieredzē un tā motivēja arī citus sasniegt labus rezultātus sportā, nēsājot sporta apģērbu ar saukli “Just Do It”, kas atgādinātu, ka arī viņi ir uz to spējīgi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties