-
Tirgus/mārketinga pētījuma jēdziens, process, tā dizaina specifika
Līmenis:
Augstskolas
Literatūras saraksts:
Nav
Atsauces:
Ir
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ➞ ietaupīsi −1,37 €
- Dempings, tā būtība, muitas politikas antidempinga pasākumi
- Tirgus/mārketinga pētījuma jēdziens, process, tā dizaina specifika
- Uzņēmuma xxx mārketinga daļas uzbūve
Materiālu komplekts Nr. 1239766
Nosūtīt darbu e-pastā
Tavs vārds:
E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:
Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tirgus/mārketinga pētījuma jēdziens, process, tā dizaina specifika”.
Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/640574
Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/640574
E-pasts ir nosūtīts.