Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:640574
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ikdienu mārketinga vadītāji saskaras ar dažādu lēmumu pieņemšanu, tāpēc ir svarīgi veikt dažādus pētījumus un , lai visbeidzot to rezultātus varētu izmantot savā labā. Mārketinga pētījumi ir labs informācijas avots, kuru veiksmīgi izmantojot, var pieņemt patiešām noderīgus un tālejošus lēmumus. Biznesa vidē ikviens biznesmenis sastopas ar mārketinga aktivitātēm, jo tam ir nepieciešams rast savai precei pēc iespējas vairāk pircēju. Ja salīdzina kompānijas , kuras veic mārketinga pētījumus un kuras neveic šādas darbības, tad atšķirība ir faktā, ka kompānijas , kurs veikušas finansu analīzi saprot iemeslus kāpēc pircējus skaits ir samazinājies vai palielinājies un tādējādi izstrādā stratēģiju kompānijas tālākai labvēlīgai darbībai, taču kur šāda analīze netiek veikta ar laiku šī kompānija zaudēs savu klientu uzticību un kritīsies pieprasījums. Savukārt politiķi izmantot mārketinga pētījumus , lai plānotu savu kampaņu stratēģijas.1
Organizācijai, kura ir pasūtījusi mārketinga pētījumu vai arī veic to patstāvīgi, ir jāsaņem informācija par to ko un kam pārdot, kā arī par to, kā pārdot un kā stimulēt pārdošanu. Pētījuma rezultāti var ietekmēt uzņēmuma darbības mērķu un stratēģiju maiņu. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,23 €
Materiālu komplekts Nr. 1239766
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tirgus/mārketinga pētījuma jēdziens, process, tā dizaina specifika”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/640574

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties