Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,66 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,83
Pirkt
Identifikators:125782
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ja ielūkojas tendencēs, tad kā izteicies pazīstamais mārketinga rakstnieks Džeks Trauts, tad pasaule virzās uz sadalīšanos: vienām kompānijām piederēs globālie zīmoli, citām – zīmoli speciālisti. Panākumus sasniegs gan vieni, gan otri. Problēmas rodas tikai tiem, kas atrodas pa vidu: kuri nav ne megakorporācijas, kā, piemēram, Coca-Cola, ne šauri speciālisti, kā „Aron Streit Inc”, kas ražo macu Ņujorkas iedzīvotājiem. Vairums cilvēku priekšroku dod zīmoliem – speciālistiem, jo uzskata, ka, ja viņi nodarbojas tikai ar to, tātad viņi ir šīs jomas speciālisti. Kompānijas, kuras strādā vairākos virzienos, neiedveš tādu uzticību, jo patērētājs zina, ka nav iespējams pilnīgi visu darīt labi un ka, šādi daloties, nav iespējams panākt teicamus rezultātus nevienā jomā. Labs reklāmas speciālistu piemērs ir ārstu reklāma ASV. Veiksmīgs ortopēds saka: „Daudzus gadus es ārstēju tikai ceļa bļodiņas un šai jomā esmu profesionālis. Ja jums būs problēmas ar potītēm- tā nav mana specializācija”.
Un D.Trautam nevar nepiekrist, jo tirgū tiešām ir novērojama tendence ir divām galējībām, kur vienā notiek dažādi tirgus pārdales procesi, kur kompānijas cenšas ražot pēc iespējas vairāk un lielākam potenciālajam mērķtirgus segmentam, tādejādi cenšoties dzīties pēc lielākas peļnas, bet otrā pusē ir tādi, kuri cenšas un daudzi atrod speciālu produktu, kādai noteiktai mērķgrupai, līdz ar to panākt ciešāku saikni ar klientu un lielāku uzticamību no viņu puses, ja sadarbība ir bijusi veiksmīga.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tirgus segmentu izvērtējums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/125782

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties