Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,18 (18%)
Cena ar atlaidi*:
0,81
Pirkt
Identifikators:623250
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

SIA „Dimants” ir mazumtirdzniecības veikals, kas piedāvā juvelierizstrādājums no zelta un sudraba.
Tirgus segmentācija. Lai noteiktu SIA „Dimants” mērķa segmentu, tika veikta tirgus segmentācija, sadalot tirgu dažādās kategorijās – pēc demogrāfiskām, sociāli ekonomiskām, psihogrāfiskām un rīcības pazīmēm.
Pēc demogrāfiskām pazīmēm tika izdalīti:
a) vecuma segments – jaunieši (16-25 g.), vidēja vecuma cilvēki (26-45 g.), pieaugušie (46-60 g.), cilvēki virs 60 gadiem.
b) dzimuma segments - vīriešu; sieviešu. Produkcija šajā segmentā būtiski ašķiras pēc ārējā izskata.
Pēc sociāli ekonomiskām pazīmēm tika izdalīti:
a) ienākumu līmeņa segments - līdz 40 Ls uz vienu cilvēku ģimenē; 41- 60 Ls uz vienu cilvēku ģimenē; 61-100 Ls uz vienu cilvēku ģimenē; virs 100 Ls uz vienu cilvēku ģimenē. Pēc ienākumu līmeņa var atšķirties produkcijas kvalitāte.
b) sociālā līmeņa segments - uzņēmumu strādnieki; uzņēmēji; pārvaldes un administratīvie strādnieki; kultūras darbinieki; lauksaimnieki; studenti.
Pēc psihogrāfiskām pazīmēm:
a) rakstura tips - emocionāls; racionāls; lietišķs; konservatīvs; romantisks; novatorisks. Produkcija šajā segmentā atšķirsies pēc vizuālā izskata.
Pēc sociālā kārtas:
a) augstāka kārta (sabiedrības elite, biznesmeņi, pārvaldnieki un brīvo profesiju pārstāvji, kas saņem augstus ienākumus).
b) vidējā kārta (kalpotāji, sīkie uznēmēji, kvalificēti un daļēji kvalificēti strādnieki)
c) zemākā kārta (nekvalificēti strādnieki, no pabalsta dzīvojošie).

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tirgus segmentācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/623250

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties