Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,64 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,35
Pirkt
Identifikators:610142
Vērtējums:
Publicēts: 07.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā alus patēriņš uz cilvēku gadā - 61 l - ievērojami atpaliek no patēriņa Lietuvā un Igaunijā, kur tas ir attiecīgi 81 l un 86 l. Latvijā šī dzēriena patēriņš ir izteikti sezonāls, un vasaras mēnešos alus realizācijas apjomi var palielināties pat trīs reizes. Tāpat arī var ļoti viegli novērot, ka alus patēriņš jūnijā, neatkarīgi no laika apstākļiem, ir ievērojams lielāks sakarā ar vasaras saulgriežu svinēšanas tradīcijām. Kā arī dažādos sporta spēļu pasākumos ir skaidri zināms, ka tiks iepirkts alkohols vairumā un alus ražotājiem ir jāspēj piegādāt nepieciešamo alus daudzumu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tirgus segmentācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/610142

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties