Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:528348
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Iepriekš minētais J.Trout, kuru var dēvēt par vienu no pozicionēšanas teorijas aizsācējiem uzskata, ka visi lieto vārdu “pozicionēšana”, taču neviens neseko pozicionēšanas principiem. Jo vairāk mārketinga un reklāmas cilvēki cenšas padarīt savu preci derīgu visiem patērētājiem un visām vajadzībām, jo vairāk viņu ziņojums izplūst un kļūst nekonkrētāks. Lai gan J.Trout runā par Amerikas tirgu, tomēr darba autors sliecas piekrist arī tam, ka līdzīga situācija ir arī Latvijā., kam varētu būt vairāki izskaidrojumi. Pirmkārt, jau uzņēmēju kārā vēlme pēc peļņas, nemaz necenšoties izprast tirgu un patērētāju rīcības motīvus, bez tam Latvijā joprojām pastāv viedoklis, ka mārketings ir izdevuma daļa, nevis investīcija, līdz ar to uzņēmuma vadītāji nav atvērti idejām un bieži vien neizprot patērētājus, neizprot daudzas vadlīnijas, tostarp pozicionēšanu, tāpat jāmin, ka uzņēmumi drīzāk iesaistās cīņā par patērētāju ar cenas instrumentiem, nevis mārketingu, tomēr jāņem vērā, ja vietējie ražotāji neinvestēs naudu savu produktu pozicionēšanā, atšķirību veidošanā pircēju smadzenēs, zīmolu attīstībā, viņi mūžīgi atradīsies šajā stāvoklī, kad vienīgā iespējamā konkurences forma ir konkurence ar cenu. Kā uzskata parbrendu.lv autors Krišjānis Papiņš, tad Latvijas uzņēmumi baidās pozicionēties, skaidri pateikt, kas tie ir un ko dara. Cilvēki baidās konkrētības un skaidrības, aizstājot to ar kaut ko miglainu un izplūdušu. Es teiktu – reklāmas komunikācijās trūkst rakstura un spilgtas personības. Manuprāt, visu, ko gribam teikt, var pateikt īsi un skaidri. To, ko nevar pateikt skaidri, vispār nav vērts teikt. Tāpat J.Troit min, ka aptuveni Amerikā 80% reklāmu nav pozicionētas skaidras domas vai vērtības, ja ieskatās Latvijā, tad situācija varētu būt visai līdzīga. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,03 €
Materiālu komplekts Nr. 1329912
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/528348

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties