Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:853730
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.10.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
• Polijas iedzīvotāju zivju un jūras produktu patēriņš ir relatīvi neliels, un tas nepalielinās.
• Iedzīvotāju zivju un jūras produktu patēriņā dominē relatīvi lētāki produkti. Cena ir nozīmīgs faktors Polijas zivju pārstrādes izejvielu importa tirgū.
• Patērētāju izpratne mainās, pieaugot veselīgāka dzīvesveida popularitātei, t.sk. veselīga uztura. Pie veselīga uztura produktiem pieskaitāmi surimi.
• Gados jaunu un ekonomiski aktīvu iedzīvotāju interese pārvirzās uz viegli un ātri pagatavojamiem veselīgiem zivju produktiem. Šajā patērētāju grupā ražotāju piedāvājums fokusējas uz tādiem tīriem produktiem, kuru sastāvā neietilpst konservanti, garšas pastiprinātāji un citas sintētiskas sastāvdaļas.
• Polijas vietējie ražotāji piedāvā augstas kvalitātes konkurētspējīgu zivju konservu produkciju gan vietējā tirgū, gan arī ārzemju tirgos, bet surimi produkciju ļoti ierobežotā daudzumā.
• Vietējo ražotāju piedāvājumā tiek attīstīti spēcīgi un atpazīstami zīmoli. Zivju produktu piegādes ķēdē darbojas gan parastie, gan arī specializētie vairumtirgotāji
• Konkurenci tirgū saasina arī lielāko mazumtirdzniecības ķēžu privātie zīmoli.

IETEIKUMI
• Polijas tirgū nepieciešams piedāvāt kvalitatīvus, īpaši atsevišķiem patērētāju segmentiem izveidotus ātri pagatavojamus produktus daudzveidīgā iepakojumā ar pazeminātu konservantu un garšas pastiprinātāju saturu par augstākām cenām, izceļot kvalitātes, izcelsmes un veselīguma faktorus.
• Sakarā ar nelielo un šauro piedāvājumu tirgū ir iespējams Latvijas zivju produktu piedāvājuma pieaugums. Pietiekami lielu apjomu pastāvīga surimi produkcijas piedāvājuma gadījumā, izplatīšana Polijas tirgū ir iespējama ar parasto vai specializēto vairumtirgotāju palīdzību.
• Latvijas zivju produktu izplatīšana ir iespējama ar mazumtirdzniecības ķēžu privātiem zīmoliem.
• Polijas un ES tirgū nepieciešams virzīt spēcīgus Latvijas zīmolus ar labu atpazīstamību, kuras nodrošināšanai ir lietderīgi tirgus veicināšanas pasākumi.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1388305
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties