-
Tirgus mārketinga pētījuma jēdziens, process, tā dizaina specifika
Līmenis:
Vidusskolas
Literatūras saraksts:
Nav
Atsauces:
Ir
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ➞ ietaupīsi −1,20 €
- SVID analīze
- Tirgus mārketinga pētījuma jēdziens, process, tā dizaina specifika
- Tirgus veidi un darbaspēka tirgus
Materiālu komplekts Nr. 1120218
Nosūtīt darbu e-pastā
Tavs vārds:
E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:
Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tirgus mārketinga pētījuma jēdziens, process, tā dizaina specifika”.
Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/507917
Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/507917
E-pasts ir nosūtīts.