Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:597270
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ir svarīgi, lai uzņēmums izvēlētos skaidru tirgus pozīciju. Lielākajai daļai cilvēku ir īsa atmiņa, un tādi paši ir arī mūsu prātos palikušie dažādu modes žurnālu un kafijas šķirņu saraksti. Jums cilvēku uztverē un konkrētajā tirgus segmentā jābūt saraksta galvgalā vai tam, kas prātā nāk pirmais. Būt par tādu, kas ienāk pirmais prātā nozīmē, ka jūsu produkts - prece vai pakalpojums - kļūst par sinonīmu visai preču kategorijai.
Koncepcija apzīmē izstrādātu un formulētu ilgtspējīgu, ilgtermiņa, mediju ziņā neitrālu tēmu. Tai jābūt ļoti noturīgai, tādai, ar ko jebkurš uzņēmums spēj strādāt ilgstoši un kas piecās minūtēs neiemidzinās visu tirgu. Neitralitāte attiecībā pret medijiem nozīmē to, ka koncepcijai jādarbojas jebkurā kontekstā neatkarīgi no medija. Tās pamatā tātad nedrīkst būt alus pudeles burbuļošana, ko var nodot tikai ar mediju, kurā izmantota skaņa.
Kampaņa ietver dažādus pasākumus ar mērķi konkrētajā periodā dominēt tirgū. Retos gadījumos uzņēmums izveido tikai vienu reklāmu vai televīzijas sižetu, jo atsevišķi tie neatstās uz tirgu lielu iespaidu. Labāk trīs vai pat deviņi sižeti un efekts parasti ilgi nav jāgaida, pat ja pieaug ražošanas izmaksas. Kampaņas ir jāsaista ar koncepciju, un tai jābūt tādai, lai tajā varētu izmantot vairākus līdzekļus un atšķirīgus medijus, ko parasti apzīmē ar mediju kokteili.
Vienība ir mazākā reklāmas daļiņa (sludinājums, TV sižets vai reklāmjosla), kas radusies, strādājot pie segmenta, koncepcijas un kampaņas. Tieši šī mazākā daļiņa paveic visvairāk darba: nodod visiem ziņu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,93 €
Materiālu komplekts Nr. 1333088
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tiešās pārdošanas būtība, raksturs un process. Mārketinga komunikāciju integritāte, efektivitātes vērtēšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/597270

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties