Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:119447
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Personiskā pārdošana balstās uz pārliecināšanas tehnikām, kas tiek izmantotas, lai pārdotu produktu vai pakalpojumu, kas ir daudz vairāk orientēta uz attiecībām ar klientu salīdzinot ar citām komunikāciju metodēm. Šī pieeja pieprasa daudz plašāku domāšanu un pieredzi no pārdevēja puses, kā arī daudzveidīgāku dažādu veicināšanas priekšmetu izmantošanu. Moderni pārdevēji mēģina nodibināt ilgtermiņa attiecības ar klientu, strādājot ar viņiem kā padomu devējs.
Attiecību mārketings ir organizētas pūles, lai izveidotu ilgtermiņa, izmaksu efektīvu saikni starp individuālu pircēju savstarpējam labumam. Tā vietā lai fokusētos uz īstermiņa pārdošanu fokuss tiek likts uz ilgtermiņa saišu izveidošanu. Un tā vietā, lai tikai pārdotu, pārdošanas departaments sadarbojas ar mārketingu, lai pielietotu tādas tehnikas, kā datubāzu veidošanu, ziņu diferencēšana dažādiem mērķtirgiem un sekošanu līdzi veicināšanas pasākumiem, lai veidotu attiecības.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1364571
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties