Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,71 (11%)
Cena ar atlaidi*:
5,78
Pirkt
Identifikators:638918
Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2013.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Job rotation
This part describes necessity of job rotation. It is needed to build a multiskilled workforce in order to diversify work and change the working environment. Job rotation is also necessary to stuff in order it do not become boring to them. In the second interview Vijay Wanchoo told that he tried to rotate the staff, but unfortunately it did not work that well as he expected, what means that before rotation, make sure that your staff is able to do different things.

Summary
This part summarizes all the information about whole chapter 3.
1. There is close interrelationship between employees in hotel and satisfaction that guests receive
2. The employees are the most important asset of the hotel
3. Managers are involved in providing training for their employees
4. The way in which employees are referred is very important
5. It is necessary to motivate staff in order to increase quality of their work
6. The environment in which people are employed in hotels should change time by time

TRANSLATION
Vijay Vanchoo interview (Employee Training, p.90, 10 lines)
Vai ikviens ir piemērots darbam viesnīcā?
Dažreiz gadās tādi cilvēki, kuri strādā šajā nozarē, taču viņi nav īsti piemēroti šim darbam. Es izstāstīšu īsu stāstu sakarā ar šo tēmu: Reiz es strādāju restorānā kopā ar vienu oficiantu, kurš vienmēr bija kā zem uguns. Viņam nekas nepadevās. Kādu dienu es pamanīju, ka viņā nav ieradies darbā. Viņš aizgāja uz divām stundām, bet restorāns bija pilns. Vēlāk viņš atnāca atpakaļ un, kad es pajautāju, kur viņš bija, viņš atbildēja: „Teikšu godīgi - mana meitene bija restorānā un viņa bija ieradusies ar savu māti, un es negribēju, lai viņa uzzinātu, ka strādāju par oficiantu. Piedod.” Pēc tam viņš atteicās no amata un pameta uzņēmumu.
Pēc četriem gadiem es ieraudzīju džentelmeni armijas uniformā sēžam kafejnīcā - to pašu vīrieti. Es jautāju: „Ko tu dari šeit?” Viņš atbildēja: „Kungs, pēc aiziešanas, es iestājos armijā un tur man piešķīra apbalvojumu. Es trenējos gaisa desantniekos un veicu pāris lēcienus. Mans instruktors bija ar mani un, stāstot kā man būs jālec, izkrita no lidmašīnas bez izpletņa. Mans izpletnis bija man virsū un es izlecu un paspēju sagrābt instruktoru, un mēs nolaidāmies uz zemes veseli un instruktoram viss bija kārtībā.” Tas ir pārsteidzoši: vīrs, kurš neiederas oficianta amatā, kļūst par varoni armijā. Tagad (pēc piecpadsmit gadiem) viņš noteikti ir majors kaut kur. Reizēm atklājas, ka cilvēki, kuri darbojas kādā sfērā aptver to, ka viņi nav gatavi šim darbam, bet, ka viņi varētu būt noderīgāki citā specializācijā.
(Vidžejs Vančū, Galvenais direktors, Sadarbības plānošana,
Fortune Park viesnīcas, Ņū Delī, Indija)

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Third Chapter of a Book "The International Hotel Industry"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/638918

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties