Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
12,99
Ietaupījums:
1,95 (15%)
Cena ar atlaidi*:
11,04
Pirkt
Identifikators:977302
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Mācību motivācija    7
1.1.  Mācību motivācija matemātikas stundās pamatskolā    8
1.2.  Pusaudžu mācību motivācijas veidošanās īpatnības    11
2.  Mācību metodes tēmas "Līnijas" apguvē    13
2.1.  Vārdiskās metodes    15
2.2.  Darbs ar grāmatu    16
2.3.  Uzskates metode    16
2.4.  Spēle    17
2.5.  Pāru darbs    18
3.  Empīriskais pētījums par tēmas ’’Līnijas’’ apguvi matemātikas stundās 5.klasē    20
3.1.  Pētījuma organizācija    21
3.2.  Matemātikas stundas konspekts 5. a klasei    22
3.3.  Matemātikas stundas konspekts 5. b klasei    27
3.4.  Matemātikas stundu gaitas un rezultātu analīze    31
  Noslēgums    35
  Bibliogrāfija    36
Darba fragmentsAizvērt

NOSLĒGUMS
Studiju darba veidošanas gaitā tika izpētīts mācību saturs matemātikā 5. klasē raksturotas tēmas „Līnijas” apguvei 5. klasē atbilstošas mācību metodes. Veicot darbu tika izpētīta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra, kas palīdzēja tuvāk iepazīties ar pētāmo problēmu un izanalizēt mācību metodes. Autore izpētīja iespējas, kā var veidot mācību motivāciju matemātikā. Balstoties uz teorētiskajām atziņām, par doto tēmu tika izveidoti stundu konspekti un pārbaudes darbs. Autore sava pētījuma eksperimentālo daļu veica Balvu pamatskolas 5. a klasē un 5. b klasē un apkopoja rezultātus. Izvirzītais mērķis tika sasniegts un hipotēze pierādīta.
Pēc novadītajām matemātikas stundām un pārbaudes darba rezultātu analīzes ir radušies daži secinājumi:
1. skolotājam pēc iespējas vairāk jādažādo mācību metodes, tā padarot matemātikas stundas interesantākas;
2. izvēloties mācību metodes un veidojot matemātikas stundu konspektus par tēmu
„Līnijas” jāraugās, lai saturs un metodes atbilstu skolēnu vecumam, klases zināšanu līmenim, kā arī stundas tēmai;
3. mācot tēmu „Līnijas” tika izmantotas vārdiskā mācību metode, darbs ar grāmatu, spēle, uzskates metode, pāru darbs;
4. pareizi izveidots pārbaudes darbs pozitīvi ietekmē skolēnu attieksmi pret mācību priekšmetu un pildāmajiem uzdevumiem, par to liecināja skolēnu pārbaudes darba rezultāti;
5. tēmas apguvi veicina radošie uzdevumi, prasme sadarboties pāros;
6. pareiza attieksme un mācīšanas maniere ir ceļš uz skolēnu mācību motivācijas attīstību.
Tēma „Līnijas” ir ievads turpmākajām matemātikā apgūstamajām tēmām, tāpēc skolotājam jācenšas radīt interese jau pirmajā stundā. Jāmotivē bērni iesaistīties stundas darbā izmantojot dažādas mācību metodes un formas. Skolotājam jāprot motivēt bērni. Mācību stundai jābūt interesantai un daudzpusīgai, lai skolēni nezaudētu savu interesi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tēmas "Līnijas" apguve matemātikā 5.klasē”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/977302

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties