Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:987472
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
Darba fragmentsAizvērt

PESTE analīze
1. Politiskie faktori
• Iepakojuma marka. Ir noteiktas regulas kurām ir jāseko veidojot un izvēloties iepakojuma etiķetes.
• Nodokļi
2. Ekonomiskie faktori
• Cenu kāpums (inflācija) precēm, kas liek patērētājiem rūpīgāk izvēlēties preci ko iegādāties
• Bezdarba līmenis, ja palielināsies bezdarbnieki, tad tas ietekmēs realizēto daudzumu
3. Sociālie faktori
• Tradīcijas, patērētāji vēlas iegādāties tādu pašu preci, kā kādu laiku atpakaļ
• Vērtības, patērētājs izvēlas alus zīmolu, kam uzticas un kam dod priekšroku
• Reliģiskie apsvērumi, patērētāji iespējams izvēlas, vai tieši pretēji neizvēlas iegādāties alu balstoties uz savu reliģisko piederību

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties