Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:126296
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Atgriezeniskās saites nodrošināšana:
Skolotāja apkopo stundas norisi, pārruna ar bērniem ko viņi darīja nodarbībā, uz tāfeles vai lielām papīra loksnēm uzrakstot hronoloģiskā secībā visas stundas posmus / izmantotās metodes. Bērni novertē katru savu darbību ievelkot krustiņu attiecīgajā ailē – “labi”, “ciešami” vai “neapmierinoši” Ja ir daudzi negatīvi vērtējumi, skolotāja sāka pārrunas, kurās skolotājss cenšas sīkāk izzināt neapmierinātības cēloņus.
Skolēna darba vērtēšanas kritēriji: Skolēns atbilstoši snieguma līmeņa aprakstam mācās novērtēt savas prasmes darboties ar papīru (griezt, , locīt ), atzīmē atbildi ar uzlīmi, krustiņu vai iekrāsojot. Savas prasmes viņš novērtē pakāpeniski pēc katra vingrināšanās uzdevuma. Piemēram, mācoties locīt origami, skolēns pēc vingrināšanās iekrāso nākamo snieguma līmeņa apraksta aili, atzīmējot, cik lielā mērā viņš prot salocīt origami pēc instrukcijas. Kad skolēns ir beidzis vingrināties savienot papīru (ar līmi vai sastiprinot), viņš iekrāso nākamo snieguma līmeņa apraksta aili. Temata noslēgumā skolēns novērtē savas prasmes kopumā.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties