Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:634499
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.07.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
Darba fragmentsAizvērt

Atgriezeniskā saikne
Skolotājs rosina sarunu, cenšoties, lai bērni vienojas par to, ka katram cilvēkam iespējams savs mākslas darba lasījums, jo katrs cilvēks dažādi uztver krāsas, formas u.c izteiksmes līdzekļus, nonākot pie secinājuma, ka vienam var patikt, otram nē.
Vērtēšanas kritēriji, pašanalīze
Bērni noskaidro, kas viņiem šajā sarunā patika/nepatika, kas priekš viņiem bija svarīgs, jauns, vel līdz šim nezināms, ko pēc mākslas darba aplūkošanas un sarunas ieguva, kādas pārdomas raisījās, kur viedokļi ar citiem klasesbiedriem sakrita/nesakrita, vai šādu sarunu velētos atkārtot.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties