Stunda: Dabaszinības
Stundas tēma: „Gofrētās struktūras”
Klase: 3.
Stundas ilgums – 40 minūtes.
Mērķis – Sniegt izpratni par gofrētās struktūras jēdzienu, tās saskatīšanu un pielietojumu dabā, sadzīvē.
Uzdevumi:
• Izprast jēdzienus „bionika” un „gofrētās struktūras”, to nepieciešamību un pielietojumu.
• Apgūt un veicināt radošās prasmes, veidojot savus vēdekļus.
• Veidot pozitīvu attieksmi pret dabu.
Sasniedzamie rezultāti:
• Izprot bionikas nozīmi cilvēka dzīvē un iegūst jaunas zināšanas par gofrētās struktūras pielietojumu gan teorētiski, gan praktiski.
• Prot radoši izpausties, patstāvīgi atspoguļojot dabā sastopamos objektus.
• Atpazīst bionikas elementus, to skaitā arī gofrētās struktūras veidojumus dabā.
Mācību organizācijas formas un mācību metodes: pārrunu metode, demonstrējums, pāru darbs, praktiskais darbs.
Nepieciešamie resursi: darba lapas, stingrs papīrs vai tapetes, lentītes, caurumdūrējs.
Skolēnu sasniegumu vērtēšanas forma: formatīvā vērtēšana – pašvērtējums.
Skolēnu skaits: 15
…