Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:355662
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Stockmann    4
2.  Aptauja    5
2.1.  Aptaujas paraugs    5
2.2.  Aptaujas rezultāti    7
3.  Novērošana    14
3.1.  Novērošanas rezultāti    14
3.2.  Cenas „Trakajās dienās” Stockmann un Latvijas internetveikalos ikdienā    15
3.3.  Papildus informācija    18
4.  Secinājumi    19
5.  Priekšlikumi    20
Darba fragmentsAizvērt

4. Secinājumi
1. Aptaujas rezultāti nav reprezentatīvi, jo ir aptaujāts pārāk mazs cilvēku skaits, līdz ar to aptaujas rezultāti var būt neprecīzi.
2. Lielākā daļa aptaujāto respondentu ikdienā iepērkas lielveikalos Rimi un Maxima, tas skaidrojams ar to, ka šie lielveikali ir pieejami plašā Latvijas teritorijā un preces tajos var iegādāties par saprātīgām cenām. Līdz ar to Stockmann kā ikdienas iepirkšanās vietu izmanto ļoti mazs cilvēku skaits, jo veikals atrodas tikai Rīgā.
3. Stockmann „Trakās dienas” ir efektīvs veids kā piesaistīt pircējus, tās dod ievērojamu peļņu lielveikalam, līdz ar to ir lietderīgi arī turpmāk organizēt „Trako dienu” lielpārdošanas.
4. Daudzi iedzīvotāji, kas dzīvo ārpus Rīgas un nemēdz iepirkties Stockmann veikalā, tomēr ir informēti par akciju „Trakās dienas”, līdz ar to var secināt, ka Stockmann „Trako dienu” reklāma ir efektīva un plaša.
5. Pēc aptaujas rezultātiem secinājām, ka ļoti daudzi rīdzinieki neiepērkas Stockmann „Trako dienu” laikā, jo ir neapmierināti ar ļoti lielo cilvēku drūzmu un garajām rindām. Tas varētu būt drauds Stockmann, jo ir iespēja zaudēt patstāvīgos klientus, kuri nav ieinteresēti akcijas „Trakās dienas” norisē.
6. „Trako dienu” ietvaros lielveikals nodrošināja darba vietas aptuveni 800 jauniem darbiniekiem, kuriem bija jāiztur vairākas atlases kārtas, lai kļūtu par Stockmann darbinieku „Trako dienu” norises laikā.
7. Lielākā daļa akcijas preču „Trakajās dienās” neveido ikdienas lielveikala piedāvājumu, kā arī piedāvājumā ir ļoti mazs apjoms Latvijā ražotas produkcijas.
8. Novērošana parādīja to, ka daudzas preces tiek pārdotas ar ievērojamām atlaidēm, bet tikpat daudz ir bez atlaidēm vai pat vēl dārgākas.
9. Lielākais pircēju skaits lielveikalā bijis trešdienā, kas bija „Trako dienu” pirmā diena. Šajā dienā veikala ieņēmumi sastādījuši 800 – 900 tūkstošus latu. Pēc darbinieku teiktā vismazākais apmeklētāju skaits bija pēdējā akcijas dienā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties