Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:291558
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir reklāma? Tas ir sazināšanās veids, kas tieši vai netieši veicina preču vai pakalpojumu pārdošanu patērētājam. Reklāma ir daudzveidīga un tās izplatīšanai izmanto visus mēdiju veidus: žurnālus un avīzes, radio, televīziju, kino, telefonus, internetu utt.”.
Reklāmas var izvietot gan uzņēmēji, gan privātpersonas, reklāmas likums attiecas uz abiem. (1) Reklāmas mērķauditorija var būt visi cilvēki, atsevišķa cilvēku grupa vai atsevišķi indivīdi. Ir ļoti svarīgi, lai reklāmas spētu „paņemt” un ieinteresēt tai paredzēto mērķauditoriju, jo bieži vien nekvalitatīvi izstrādātas reklāmas nevis piesaista, bet gan atbaida potenciālos klientus. Reklāma spēj ietekmēt cilvēka domas un jūtas, patērētāju uzvedību un emocijas, vēlēšanās un sapņus
Reiz lasot interviju ar reklāmas aģentūras „Zoom” radošo direktoru Ēriku Stendzenieku (2005/04), palika atmiņā viņa formulējums, kas ir reklāma- „Es domāju, ka reklāma ir runāšanās ar cilvēkiem. Tāpat kā māksla. Un tieši tāpat kā māksla, tā ir arī manipulācija. Laba reklāma ir tāda pozitīva, gaiša manipulācija(2) .

Firmas „Garnier“ reklāma pretgrumbu krēmam „Ultralift“
Firmas „Garnier“ reklāma pretgrumbu krēmam „Ultralift“ medijos parādījās 2003. gada sākumā. Produkts tika reklamēts neilgu laiku un tad pazuda no mēdijiem, toties vēlāk atkal atsākās šī produkta reklāmas kampaņa, medijos atkal ir redzamas krēma „Ultralift“ reklāmas. Kaut gan šoreiz veids, ka tiek reklamēts produkts ir mainījies.
Mērķauditorija, ko reklāmas veidotāji gribēja sasniegt ir sievietes pēc 30 gadu vecuma. Reklāmā nozīmīgs tēls ir Ķīnas cīņu kucēns Šarpejs (Shar-Pei) ar visai savdabīgu izskatu - āda uz visa ķermeņa, bet sevišķi uz kakla un galvas krīt lielās krokās, tas arī tiek izmantots kā metafora. Kucēns šajā gadījumā ir bijis efektīvs uzmanības piesaistīšanas līdzeklis, jo vairumam sieviešu patīk dzīvnieki, jo īpaši kucēni. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,68 €
Materiālu komplekts Nr. 1138610
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskās reklāmas veidošanās īpatnības”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/291558

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties