Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:245182
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings dod iespēju veidot galīgo patērētāju vajadzības, labāk izmantot ekonomikas resursus makroekonomiskā mērogā sakarā ar preču apgrozības ātruma palielināšanos un preču krājumu samazināšanos, iegūstot mārketinga informāciju par resursu izvietojumu.
Kā zināms mārketings ieņem nozīmīgu lomu mūsdienu biznesā un nav noslēpums, tāpat kā visas citas zinātnes turpina attīstīties un parādās aizvien jaunas tā tendences un izpausmes. Mūsdienu marketings ir virzīts uz jaunu klientu piesaistīšanu, uz viņiem piedāvātās augstākās patērētāju vērtības, kā arī uz esošo klientu noturēšanas pa pilnīgiem viņu vajadzību apmierināšanas līdzekļiem. Pareizs marketings ir nepieciešams, lai sasniegtu labus rezultātus jebkurā kompānijā, lielā vai mazā, komerciālā vai nekomerciālā, nacionālā vai starptautiskā. Marketings ir kļuvis par neatņemamu stratēģijas daļu visos uzņēmumos.
Modernā mārketinga attīstību ietekmē daudzi sabiedrības attīstības faktori:
preču sortimentu paplašināšanās;
realizējamas preču skaita palielināšanās;
pasaules biznesa globalizēšana ( starptautisku kompāniju attīstība);
jaunu komunikāciju līdzekļu attīstība (Internet, e-pasts, TV pavadoņi u.c.);
zinātnes un tehnikas līdzekļu attīstība ( komunikāciju veidu dažādība
datori, mobilie telefoni; transporta veidu dažādība un ātrums;
jauno produktu skaita un apgrozījuma palielināšanās);
ražošanas specializācijas un tehnoloģijas attīstība (lielo kompāniju apvienošana);
cilvēku dzīves līmeņa paaugstināšanās ( vajadzību palielināšanās pēc produktu kvalitātes un maksātspējas palielināšanās).…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,21 €
Materiālu komplekts Nr. 1122983
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/245182

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties