Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:777122
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ceļojot un apskatot dažādas pasaules valstis, mēs redzam ne tikai skaisto, ko mums valstis piedāvā, bet mēs arī iepazīstam valstu kultūras, redzam to, kas ir aktuāls šajās valstīs. Kā vienu no lietām, ko mēs nevaram nepamanīt ir reklāmas, jo mūsdienās uzņēmēji iekaro ne tikai savas valsts tirgu, bet arī citu valstu tirgus. Kā viens no labākajiem piemēriem ir slavenais McDanolds, kas ir izpleties pa visu pasauli, jau Rīgā vien ir seši McDanolds restorāni. Ir daudz vides reklāmu ar šīs kompānijas piedāvāto produkciju. Globālā reklāma ir ļoti izplatīta pasaulē. Kā globālās reklāmas slavenākos zīmolus var minēt automašīnu ražotājus, tehnikas ražotāji un pat apģērbu ražotājus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās, problēmas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/777122

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties