Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:302893
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas masu informācijas līdzekļi var iekļaut sienu apgleznojumus, billbordus, ielu mēbeļu komponenti, flajeri un veikalu kartes, radio, kino un televīzijas reklāmas, web baneri, tirdzniecību rati, interneta popups, , autobusu pieturas, , žurnāli, avīzes, autobusu vai lidmašīnu sāni ("logojets"), takša durvju, muzikālu skatuves demonstrēšanu, metro platformu un vilcienu, uzlīmes uz augļiem supermarketos, afišas utt., utt. Jebkura vietā kāds sponsors maksas par reklāmu.
Citādāk reklāmas efektivitātes mērīšana ir zināms kā "ad tracking". Šī reklamas izpētes metodoloģija izmēra pārvietojumus tirgus uztverēs par marku un produktu vai apkalpošanu.
Apslēptā reklamēšana
Apslēptā reklamēšana ir kad produkts vai marka tiek iebūvēts izklaides un masu informācijas līdzeklī. Piemēram, filmā, galvenais varonis var izmantot elementu vai noteiktas markas lietu, kā kinofilmā Minority Report, kur Toma Krūža varonim ir telefons ar Nokia logo, vai viņa pulkstenis gravēja ar Bulgari logo. Reklamēšanas cits piemērs filmā ir I, robot, kur galvenais varonis, ko spēlē Wills Smits sauc viņa apavus par klassiku, tāpēc ka filma tiek uzstādīta tālu nākotnē, bet mūsu pasaulē tās ir janas. Cadillac izvēlējās reklamēties kinofilmā The Matrix - Reloaded, kura kā rezultāts saturēja daudz momentu kurā Cadillac automobiļi tika izmantoti. Tāpat, produkta izvietojums priekš Omega pulksteņi, Vaio, BMW un Aston-Martin automobiļi tiek notēloti nesenās James Bond filmās.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,72 €
Materiālu komplekts Nr. 1128955
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskās reklāmas izplatīšanas līdzekļi un tās efektivitāte”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/302893

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties