Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:731592
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Piedāvājot preci jebkurā tirgū, arī starptautiskas nozīmes tirgū ražotājam ir jāsaprot, ka nav iespējams apkalpot visus kāda tirgus pircējus (pat tad, ja to ļautu ražošanas jaudas). Pircēji attiecīgo preci izlieto dažādi, bet svarīgākais-tās iegādei ir atšķirīgs pamatojums. Tāpēc pareizāk būtu vispirms izpētīt tirgu, grupēt pircējus pēc produkta izvēles motīviem un citām raksturīgām īpašībām, bet tikai pēc tam piedāvāt preci, kas radīta, maksimāli ievērojot šos raksturlielumus. Zinot mērķtirgus īpatnības, iespējams izvēlēties labāko cenu politiku, veidot efektīvas reklāmas, izmantot piemērotāko produkta sadales stratēģiju. Mārketinga darbību kopums, kas tiek virzīts uz atsevišķām pircēju grupām ir izdevīgāks nekā pasākumi, kas orientēti uz visiem potenciālajiem pircējiem. Līdz ar to sākotnēji notiek tirgus segmentēšana. Segmentācija ir tirgus sadalīšana pircēju grupās, ievērojot to vajadzības, rīcību tirgū un attieksmi pret mārketinga pasākumiem. Segmentēšanas mērķis ir dažādās valstīs un dažādos reģionos noskaidrot patērētāju grupas ar vienādām gaidām un prasībām pret attiecīgajām precēm, neskatoties uz šo patērētāju nacionālajām un kulturālajām attiecībām. Uzņēmumi var izmantot dažādus segmentācijas paņēmienus, veicot sākotnējo tirgus dalījumu. Pēc tirgus segmentēšanas tiek noteikts mērķtirgus. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −12,94 €
Materiālu komplekts Nr. 1115675
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā tirgus segmentēšana, sava segmenta noskaidrošana starptautiskajā tirgū, savu ražojumu pozicionēšana šajos segmentos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/731592

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties