Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:969145
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Laikam ejot ASV tirgū un citās valstīs tirgus nobriest, produkts jau paliek standartizēts, tad cena kļūst par galveno konkurences ieroci. Šajā līmenī izmaksu samazināšanas aspekts spēlē lielu lomu. Šajā līmenī attīstības valstīs, kurās ir lētāks darbaspēks nekā ASV var iegūt konkurētspējas priekšrocības, un ir spējīgas eksportēt produktu uz ASV. Tas var iet tālāk, kad attīstības valstis sāk censties pārņemt arī ražošanas priekšrocības no attīstītajām valstīm. Tādā ziņā var pateikt tā, ka koordinātu punkts no sākotnējā punkta – ražošanas ASV, pāriet uz attīstītajām valstīm un tad jau uz attīstības valstīm, produktam sasniedzot savu brieduma fāzi un ieejot lielā standartizācijā, kas iet krituma fāzē .
Jaunā tirdzniecības teorija parādījās 1970.gados, kas parādīja terminu apjomradītos ietaupījumus (economies of scale), kas nozīmē vienības ražošanas izmaksas palielinoties vienību ražošanas apjomam. Šim pasākuma var būt dažādi avoti, piemēram, spēja izkliedēt fiksētās izmaksas pa lielāku izlaides apjomu, izmantot specializējušos darbiniekus un iekārtas, kuras ir daudz produktīvākas. Apjoma ietaupījums ir daudzu industriju izmaksu samazināšanas objekts, piemēram, datorprogrammatūrā, auto industrijā, farmācijā un aviācijas un kosmosa nozarē .

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,47 €
Materiālu komplekts Nr. 1334375
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā tirdzniecība globālajā pasaulē”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/969145

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties