Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:335721
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Adaptācija. Reklāmas ziņojuma pielāgošana atšķirīgiem lokāliem tirgiem. Tā ir vienas pamat reklāmas, kurā tiek veiktas izmaiņas vienā vai vairākos ziņojuma elementos, izmantošana starptautiskiem tirgiem – var mainīt tekstus, attēlus.
Adaptācijas ierobežojošie faktori:
Kultūras atšķirības- tā ir attieksme un uzvedība, kas ir raksturīga kādai konkrētai cilvēku grupai vai sabiedrībai, nācijai, etniskai vai reģionālai grupai nācijas robežās vai ārpus tās. Galvenās atšķirības ir atšķirības ir tautu ētikas, morāles, uztveres normas;
Ekonomiskās atšķirības – industriālo valstu atšķirības salīdzinot ar trešās pasaules valstīm, tehnoloģiju un tirgus attīstības atšķirības var ietekmēt ziņojuma izveides kvalitāti , gan komunikācijas kanāla izvēli;
Konkurences atšķirības – pastāv krasa konkurences atšķirība dažādās valstīs , to daudzums un izmatotās stratēģijas;
Likumdošana – regulē reklāmas izgatavošanu un izvietošanu starptautiskās reklāmas izgatavošanas valstī var atšķiries no likuma valstī, kurā šo reklāmu adaptē. Tāpēc, lai reklāmas materiāls būtu likumīgs, valstij, kas ir atbildīga par starptautiskās reklāmas izveidi, ir jābūt informētai par tiesiskajiem aspektiem katrā valstī kur tā vēlas reklamēt sevi;…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,94 €
Materiālu komplekts Nr. 1236498
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā reklāma, adaptācija, standartizācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/335721

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties