Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:223912
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Veiksmīga cenu noteikšana ir veiksmīga mārketinga atslēga. Mūsdienās arvien svarīgāki ir tādi faktori, kā: konkurence, valstiskā tirgus regulēšana, inflācijas pieaugums un nestabilie valūtas kursi, globālajiem tirgiem ir jāvelta aizvien ilgāks laiks cenu stratēģijas plānošanai.
Pētījumi ir pierādījuši, ka mārketinga menedžeri cenu noteikšanu likuši otrajā vietā svarīguma ziņā. Svarīgāka par to ir pati pārdodamā prece, kas mārketinga menedžeriem ierindojas pirmajā vietā. Starptautisko kompāniju cenu noteikšanas stratēģijas ārvalstu tirgos ir iespējams iedalīt divās galvenajās grupās atkarībā no tā, vai kompānija pārdod preci kādā nacionālā tirgū (individuālo tirgu cenas), vai arī tā tiek pārdota kompānijas apakšvienībām (transferta cenas). …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1317839
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties