Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Starptautiskā biznesa organizatoriskās formas galvenās integrācijas formas starptautiskajā biznesā

     

    Konspekts3 Ekonomika

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:718354
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Firma, kura ieiet šajā projektā ar ārzemju kompāniju var izveidoties par konkurentu. Licencēšana ir vienošanās, kurā licences sniedzējs nodot tiesības uz netaustāmiem aktīviem citai organizācijai uz noteiktu periodu, apmaiņā pret honorāru samaksu par licenci. Franšīzes pamatā ir specializēta licenču forma, kurā franšīzes devējs ne tikai pārdod netaustāmos aktīvus franšīzes ņēmējam, bet arī uzsver to, ka tam jāievēro arī stingri noteikumi, kā šis bizness jāvada. Kopuzņēmums ietver uzņēmuma izveidošanu, kas ir veidots kopīgi piederot divām vai vairākām savādāk neatkarīgām kompānijām. Veidot ārzemju kopuzņēmumus jau sen ir bijis viens no populārākajiem veidiem kā ieiet jaunos ārzemju tirgos .
Stratēģiskās alianses parāda kooperatīvas vienošanās starp potenciālajiem un esošajiem konkurentiem. Stratēģiskās alianses veidojas sākot no formāliem kopuzņēmumiem, kuros divas vai vairākas kompānijas ieņem vienādas daļas, kurā tās sadarbojas speciālā uzdevumā, piemēram, veidojot jaunu produktu. Sadarbošanās starp konkurentiem ir populāra, pēdējā dekādē ir vērojams uzliesmojums šo alianšu veidošanā. Kompānijas veido šādas alianses dēļ stratēģiskajiem mērķiem. Stratēģiskās alianses var dot iespēju ieiet jaunā ārzemju tirgū. Piemēram, lai ieietu Ķīnas tirgū, tiem nepieciešams partneris, kurš saprot ķīniešu vietējo biznesu un kuram ir labi sakari. Stratēģiskās savienības atļauj firmām dalīt fiksētās izmaksas attīstot jauno produktu vai procesu. Alianse ir ceļš kā savest kopā papildinošās zināšanas un aktīvus, kad savādāk kompānijas atsevišķi to nespētu izdarīt. Tāpat alianses ir jēga taisīt, kas palīdzēs kompānijai izveidot tehnoloģiskos standartus priekš industrijas, no kuras iegūs konkrētās kompānijas. Par spīti tam pastāv arī trūkumi šādām aliansēm. Pastāv kritika, ka šādas alianses dod konkurentiem zemu-izmaksu ceļu uz jaunām tehnoloģijām un tirgiem. Ja kompānija nav uzmanīga, tad tā var zaudēt vairāk nekā iegūt, tomēr ir tik daudz veiksmīgu piemēru, kur šīs alianses palīdz produktu pilnveidošanā un kompāniju darbībā .

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,47 €
Materiālu komplekts Nr. 1334380
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā biznesa organizatoriskās formas galvenās integrācijas formas starptautiskajā biznesā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/718354

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties