Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,14 (14%)
Cena ar atlaidi*:
0,85
Pirkt
Identifikators:983555
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kā spēka vingrojumiem, es piedāvātu izmantot 50-60% pretestību, jo cilvēks nav trennēts, pie tam, viņa mērķi iekļaujas veselības sporta robežās. Es piedāvātu veikt vēdera taisnās, slīpās un apakšējās preses izspildi, atkārtojumu skaits sākotnēji varētu būt pa 8-10 reizēm, tad palēnām palielināt līdz 25 reizēm. Domāju, ka tempam nav nozīmes, ja sākotnēji ir grūti veikt pat 10 atkārtojumiem, tad tos izpildīt vajadzētu vai nu ļoti lēni vai starp dažādiem vingrojumiem ieturēt minūtes atpūtu. Pēc katra vingrojuma tipa veikt stiepšanos un muskuļu atslābināšanu, lai izvairītos no pārslodzes un pienskābes uzkrāšanās. Tā kā vēl viens mēŗķis ir stiprināt arī muguras muskulatūru, tad piedavātu veikt 1-2 muguras muskulatūras stiprinošos vingrojumus guļus ar atkārtojumu skaitu 10, tad līdz 20 palielināt. Es domāju, ka, lai ķermenis ar laiku nesāk pierast pie vienmērīgas un vienmuļas slodzes, tad vingrojumi būtu jādažādo, lai tie ir interesanti pašam cilvēkam, kā arī dažreiz var trennēt gan muguras, gan vēdera muskuļus vienā treniņa reizē, bet var arī vienreiz vairāk trennēt vienu grupu, citkārt tikai otru. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,33 €
Materiālu komplekts Nr. 1237266
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sporta programma vienam mēnesim”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/983555

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties