Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,14 (14%)
Cena ar atlaidi*:
0,85
Pirkt
Identifikators:846098
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Izmantojot spēles un lineārās programmēšanas uzdevuma ekvivalenci, atrast spēles cenu un abu pretinieku optimālās jauktās stratēģijas.
Kur: rindas nosaka spēles dalībnieka A stratēģijas (pavisam 3) un kolonas nosaka spēles dalībnieka B izvēlētās stratēģijas.

Seglu punkts nozīmē, ka atrisinājums iespējams tīrās stratēģijās, konkrēti: A3 un B2.
Šajā gadījumā spēlētājam A tiek garantēts ieņēmums vismaz 7, neatkarīgi kuru stratēģiju izvēlēsies spēlētājs B.
Spēlētājam B tiek garantēti izdevumi ne lielāki par 7, neatkarīgi kuru stratēģiju izvēlēsies spēlētājs A

Lai arī seglu punkts ir noteikts, tiek aprēķinātas uzņēmuma optimālās stratēģijas, izmantojot programmu „Lindo”. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Spēļu teorija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/846098

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties