Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,19 (19%)
Cena ar atlaidi*:
0,80
Pirkt
Identifikators:400111
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Svarīgi atrast kopsakarības, veidus, kādos satura elementi ceļo pa dažādu kategoriju un veidu sociālajiem medijiem; būtu neprāts vienkārši censties būt pilnīgi visur - katrā sociālo mediju instrumentārija sastāvdaļā, kurā vai nu jau par mums vai mūsu sfēru/kategoriju runā, vai mēs redzam potenciālu šādai sarunai; tā vietā jāziedo pietiekami daudz laika analīzei, kuras rezultātā jānonāk pie tieši mums noderīga konspekta par sociālo mediju kategorijām, satura rakstura un kanāliem, kurš tad jāpielieto savā komunikācijā; protams, kombinācijā ar intuīciju, kāda mums piemīt, ja esam pieredzējuši pārdošanā kā tādā.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,23 €
Materiālu komplekts Nr. 1317750
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sociālie mediji - galvenās atziņas no Deila Evansa grāmatas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/400111

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties