Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,13 (13%)
Cena ar atlaidi*:
0,86
Pirkt
Identifikators:116467
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga koncepcija ir uzņēmuma darbības filozofija, vai domāšanas veids, kas virzīts uz to, lai apmierinātu klientu vēlmes un vajadzības. Tādā veidā var nodrošināt panākumus arī uzņēmumam.
Sociālā mārketinga koncepcijā klients ir svarīgs, taču galvenokārt uzmanība tiek pievērsta sociālajam labumam, ko prece vai pakalpojums sniedz sabiedrībai. Uzņēmums cenšas noteikt, kā arī apmierināt pircēju vēlmes un vajadzības ,ievērojot visas sabiedrības attīstības intereses. Saskaņā ar sociālā mārketinga koncepciju uzņēmumiem vajag radīt un sniegt klientam lielāku vērtību tādā veidā, lai saglabātu vai paaugstinātu klienta vai sabiedrības labklājību kopumā. Uzņēmumiem jācenšas pievērst sabiedrības uzmanība uz lietām, kas sabiedrībai var nākt tikai par labu! Piemēram, uzņēmumi cenšas pievērst sabiedrības uzmanību tam , ka tumšā diennakts laikā ir jānēsā atstarotāji, lai pasargātu sevi, ka nedrīkst reibumā vadīt automašīnu, ka ir jāpotējas pret dažādām slimībām u.c.

Ir arī uzņēmumi, kas pastāv, lai sabiedrība varētu gūt sev labumu no tiem. Kā piemēru minēšu bibliotēkas. Bibliotēkas var apmeklēt ikviens: gan nabags, gan bagāts. Bibliotēkas sniedz pakalpojumus, kas ir orientēti uz lietotājiem. Bibliotēkās visu nodaļu darbība ir orientēta uz lietotāju.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,31 €
Materiālu komplekts Nr. 1111220
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sociālā mārketinga koncepcija bibliotēkās”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/116467

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties