Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,18 (18%)
Cena ar atlaidi*:
0,81
Pirkt
Identifikators:380819
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Pārdošanas koncepcija
„Avon” kosmētika. Uzņēmums liek uzsvaru uz tiešo pārdošanu, notiek klienta pārliecināšana pirkt produktu.
„Amway” personīgās aprūpes produkti, rotaslietas, elektronika, Nutrilite uztura bagātinātāji, ūdens attīrītāji, gaisa attīrītāji, apdrošināšana un kosmētika. Šis uzņēmums ir viens no pirmajiem uzņēmumiem, kurš ieviesa tiešo pārdošanu. Potenciālais klients tiek pārliecināts iegādaties produkciju.
2.Pircēja koncepcija
As „Laima” saldumi. Sīva konkurence ar citiem līdzīgiem uzņēmumiem. Modernizē ražošanas iekārtas ,tādējādi uzlabojot jau esošos un radot jaunus saldumus, pielāgojot patērētāju vēlmēm.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,44 €
Materiālu komplekts Nr. 1310549
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sešas mārketinga koncepcijas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/380819

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties