Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,13 (13%)
Cena ar atlaidi*:
0,86
Pirkt
Identifikators:342225
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
Kaut arī galvenie servisorientētu lietotņu izstrādes principi ir salīdzinoši sen zināmi un skaidri, tomēr pastāv vairākas izstrādē pielietojamo metodoloģiju un rīku interpretācijas, kas joprojām ir aktīvs pētījumu objekts. Tāpēc servisorientētas pieejas izmantošana uzņēmumu lietotņu arhitektūras modelī ir samērā jauna pieeja, kura strauji turpina attīstīties pateicoties IT tehnoloģiju vispārējai attīstībai.
Lai arī šī pieeja tiek aizvien plašāk izmantota tā tomēr nemazina iepriekšējos kopsavilkumos apskatīto uzņēmuma galveno lietojumprogrammatūru – ERP un darbplūsmu sistēmu – nozīmi uzņēmuma biznesa procesu atbalstīšanā.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Servisorientēta lietotne”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/342225

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties