Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:549442
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Klienti ir atsevišķas personas, firmas, organizācijas, kurām pārdod preci vai sniedz pakalpojumu.
Personāla nevērība un augstprātīga attieksme rada zaudējumus, jo katrs neapmierināts klients izplata negatīvu informāciju.
Personāls rada pirmo iespaidu, kas veidojas jau pirmajās 90 sekundēs:
55% - vizuālais tēls,
38% - kā cilvēks izturas un runā,
17% - teiktā saturs.
Darbinieki parāda, kādu attieksmi klients var sagaidīt un tas veidojas pirmā iespaida rezultātā.
Personāls var panākt, ka klients atgriežas iestādē vēl un vēl patīkamu telpu un interjeru dēļ.
Ārienei ir svarīga loma tēla radīšanā. Ja personāls labi izskatās, viņš vieš uzticību un ir vieglāk kontaktēties.
Tāpat ārējais izskats rada priekšstatu par attieksmi pret darbu firmā.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1132830
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties