Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,44 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,55
Pirkt
Identifikators:406137
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Sadales kanāls sastāv no cilvēkiem un firmām, kas iesaistīti preces īpašuma tiesību nodošanas procesā no ražotāja līdz galējam patērētājam. Sadales kanāls ietver preces ražo­tāju un galējo patērētāju, un bieži vien starpniekus, piemēram, mazumtirgotājus un vai­rumtirgotājus
Bez ražotājiem, starpniekiem un galējiem patērētajiem sadales procesā piedalās ari bankas, apdrošināšanas sabiedrības, precu uzglabāšanas firmas un transporta sabiedrī­bas. Bet tām nepieder īpašuma tiesības uz preci, tās nav aktīvi iesaistītas pirkšanas un pārdošanas pasākumos.
Līdzīgām firmām bieži ir atšķirīgi sadales kanāli. Uzņēmumi vēlas, lai sadales kanāls ne tikai apmierinātu pircēju vajadzības, bet ari nodrošinātu iespēju konkurēt ar citam fir­mām. Dažas firmas iegūst priekšrocības tieši ar saviem atšķirīgajiem kanāliem. Lai vei­dotu kanālus, kas apmierina pircējus, un spētu izturēt konkurenci, nepieciešama orga­nizēta pieeja.
Pieņemot lēmumu par kanāla izveidi, jāpieņem četri apakšlēmumi.
1. Sadalos stratēģijas noteikšana
Kanāla stratēģija jāveido visa tirgzinības komplekso elementu konteksti (prece, cena, virzīšanas tirgū metodes, tirgus veida). Visā tirgzinības programmā ir svarīgi ņemt vēra konkurentu skaitu, sortimentu, sadales metodes.
2. Sadales kanāla veida izvēle
Firmai jāizlemj, vai kanālā tiks izmantoti starpnieki, un. ja tiks. tad kādi, jānovērtē preču daudzums, starpniekiem veicamas funkcijas, teorētiskie ierobežojumi likumdošana.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,46 €
Materiālu komplekts Nr. 1123349
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sadales kanāli un produktu pārvietošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/406137

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties