Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:461248
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrisko attiecību speciālistam ir jāizvēlas viena konkrēta mērķauditorija, uz kuru būs vērsta viņa darbība. Tas ir nepieciešams, lai darbs būtu vieglāks un pārskatāmāks. mērķauditoriju ir jāsakārto pēc tās etniskās piederības, atšķirīgās kultūras, reliģijas un ekonomiskām īpatnībām. Speciālistam ir svarīgi zināt šo segmentāciju, lai atvieglotu savu pētījumu. Dažas no šīm segmentācijām ir viegli saskatīt savukārt citas ir grūti.
Sabiedrības dažādība ir ļoti raksturīga ASV. Ģeogrāfiskās, vēsturiskās un ekonomiskās atšķirības, neļauj analizēt visu sabiedrību vienkopus. Taču ASV šīs atšķirības ir katrā reģionā.
Apzināt mērķauditoriju parasti ir vieglāk ar datora palīdzību. Gan ģeogrāfiskie, gan etniskie parametri parasti ir ievadīti sociālās statistikas birojā.
Citi datu avoti, kā auto reģistrācija, vēlētāju reģistrācija, abonentu saraksts, baznīcas un organizācijas piederības var būt uzrādīti datora meklēšanas bāzēs.
Dramatiskas izmaiņas demogrāfiskā segmentā ASV ir divās grupās. Viena ir vecums – vīrieši un sievietes no 65 gadiem un etniskās minoritātes.
Vecums
Mūsdienās, kad ir uzlabojusies dzīves un medicīnas kvalitāte cilvēki dzīvo ilgāk nekā pirms 200 gadiem. Tas nopietni apdraud demogrāfisko situāciju, jo veco cilvēku skaits strauji palielinās, savukārt dzimstība samazinās.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,59 €
Materiālu komplekts Nr. 1179204
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sabiedrisko attiecību publikas segmentācijas principi, metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/461248

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties