Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:316277
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Labdien! Es jums šodien lasīšu referātu par žurnālistikas un sabiedrisko attiecību jeb, kā to dēvē, PR rašanos un attīstību ASV 20.gs. sākumā, kā arī par PR pionieriem dažiem. Jāatzīmē, ka līdz ar to es tik daudz nestāstīšu par preses kā tādas attīstību – kādi žurnāli kad tiek izdoti, cik tos lasa un tādas statistikas lietas, bet tieši vairāk par tādām ne tik praktiskām lietām, var teikt. 
Vispirms mazliet par to, kas īsti tiek uzskatīts par sabiedriskajām attiecībām jeb PR. Viena no definīcijām varētu būt sekojoša: Sabiedriskās attiecības ir prasme jeb funkcija, kas nodarbojas ar to, lai radītu un saglabātu savstarpēji izdevīgas attiecības starp komerciālām un nekomerciālām organizācijām un to publiku jeb sabiedrību, no kuras ir atkarīga šo organizāciju esamība un veiksme. Šī publika var ietvert jebkuru no sekojošām klientūrām: pircēji, ieguldītāji, darbinieki, piegādātāji, likumdevēji, konkurenti, valdības pārstāvji un citi ietekmīgie.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties