Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:925922
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2008.g. - 2008.g.
Darba fragmentsAizvērt

Vai Jums uzņēmumā ir izstrādāts krīzes situāciju plāns? Vai darbinieki ir apmācīti kā jākomunicē krīzes laikā ar publikām?

Iepriekš paredzēts krīzes situācijas plāns nav. Uz doto brīdi, kad uzņēmumā krīze norit, regulāri ir sapulces, kur mēs plānojam kā situācija varētu attīstīties un gatavojam uzņēmuma nostāju, kā arī paužam to. Darbinieki regulāri tiek informēti par to kā runāt ar klientiem. Ko var un ko nevar teikt. Ne visu informāciju drīkst paust uz āru.

Vai varat pastāstīt par kādu krīzes situāciju Jūsu uzņēmumā?

Krīzes situācija uz doto brīdi norit. Tā sākās jau gada sākumā, kad laikā netika piegādāta jaunākā prese. Tad atklājās uzņēmuma finansiālās problēmas un vadības nespēja uzņēmumu izvest no tās ārā. Uz doto brīdi vadība tiek mainīta un mūsu uzdevums ir nodrošināt, lai šī vadības maiņa un jauno produktu ieviešana tirgū ( pasta banka) norit bez problēmām un liekas ažiotāžas.

Kā Jūs krīzes laikā komunicējat ar publikām – klientiem, partneriem? Vai uzņēmumam ir pausta vienota nostāja krīzes laikā?

Uzņēmuma viennozīmīgi ir vienota nostāja. Kā jau minēju darbinieki tiek informēti. Galvenā uzmanība pašlaik tiek vērsta tieši uz klientiem un to saglabāšanu. Uzticības un stabilitātes radīšanu un saglabāšanu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,74 €
Materiālu komplekts Nr. 1134912
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sabiedrisko attiecību loma krīžu un katastrofu menedžmentā lielā uzņēmumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/925922

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties