Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,27 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,22
Pirkt
Identifikators:973551
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Jebkura diskusija par sabiedrisko attiecību profesijas statusu neizbēgami sākas ar jautājumu par tās ētiku. Patiesībā tieši profesionālās ētikas kodeksa esamība nosaka atšķirību starp profesiju un kvalificētu nodarbošanos jeb arodu. Profesijām ir jādara tas, ko no tām gaida sabiedrība, un jāpilda sabiedrības uzliktās morālās saistības. Viens no kādas profesijas statusa noteicošajiem faktoriem līdztekus tās pašpārvaldei ir profesijas normu, t.i., ētikas kodeksu, strikta ievērošana. Sabiedrisko attiecību speciālistiem, ja viņi vēlas kļūt par profesionāļiem, gan katram atsevišķi, gan visiem kopā sabiedrībā jādarbojas kā ētikas aģentiem. Ētiska profesionālā prakse nozīmē, ka kalpošana sabiedrībai un sociālā atbildība stāv augstāk par personiskajiem ieguvumiem un privātām interesēm. Amerikas sabiedrisko attiecību asociācijas speciālisti ir izveidojuši dažus ieteikumus, ko vēlams ievērot visām personām, kas darbojas sabiedrisko attiecību jomā, un tie ir: vienmēr būt godīgam; izveidot pašam savu ētikas kodeksu, balstoties uz savu sirdsapziņu un sabiedrībā valdošajām normām, un ievērot to; cienīt savu oponentu un auditorijas viedokli; parādīt savam darba devējam un auditorijai visus situācijas vai jautājuma aspektus; pastāvīgi mēģināt sasniegt līdzsvaru starp lojalitāti uzņēmumam un pienākumu sabiedrības priekšā; nekad nevajag atteikties no ilgtermiņa mērķiem, lai sasniegtu īstermiņa rezultātu.
Latvijā organizācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem „Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācija” (LSAKA) tika nodibināta 2001.gada aprīlī. Viens no tās mērķiem ir noteikt šīs nozares ētikas un kvalitātes standartus, veidojot diskusijas par šiem jautājumiem. Šo asociāciju izveidoja 11 sabiedrisko attiecību firmas, un savā darbībā tā ņems vērā arī principus un viedokļus, ko ir formulējušas tai radniecīgas starptautiskas un nacionālas nevalstiskās organizācijas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1347140
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sabiedrisko attiecību attīstības vēsture, loma, funkcijas pasaules un Latvijas masu komunikācijas telpā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/973551

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties