Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:979348
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Bērna raksturojums
1.Vizuāļi:
Grupiņā viens bērns no astoņiem pēc uztveres tipa pieder pie vizuāļiem. No visa bērnu skaita tas sastāda 12.5%. Bērnam ir pieci gadi..
viņš mācās no redzētā, lasītā, patīk ilustrācijas, dažādi demonstrējumi;
šis bērns mīl strādāt ar dažādiem attēliem, bildītēm;
šī bērnu uzmanību piesaista
spilgtas krāsas, lielas formas;

R.Fišera domas
bērnam ir jāpalīdz iemācīties koncentrēt uztveri un uzmanību, jo bērni parasti tikai pārlaiž skatienu apkārtnei. Sākumā to dara māte;
nozīmīgs ir starpnieks, kas bērnam palīdz pievērst uzmanību konkrētajiem objektiem, ja starpnieka trūkst, tas var atstāt nopietnas sekas-bērna uztvere attīstās vāji, tā ir izplūdusi vai tai trūkst konkrētības;

Piemēri
Ilzei ir grūti atcerēties un pastāstīt pasaku, bez attēlu palīdzības, tāpēc viņa apskata attēlus un tad tos notikumu secībā sarindo sev priekšā, tad arī stāstīšana rit raiti. Reizēm meitene pati uzzīmē savus zīmējumus, jo tā viņai ir vieglāk uztvert jauno informāciju un arī atcerēties.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties