Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:752220
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.08.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas TV
+ Iedarbīgas, jo cilvēks tās uztver gan vizuāli, gan audiāli. Var būt dažādi efekti, kas nostrādā uz cilvēka zemapziņu
+ Var izvēlēties attiecīgo mērķauditoriju, liekot reklāmas starp raidījumiem, kas ir saistīti ar reklamēto produktu. Piemēram, reklamē bērnu rotaļlietas starp multenēm vai citiem bērnu raidījumiem.

- Daudziem cilvēkiem nepatīk garās reklāmas un tās tiek pārslēgtas
- Ja reklāma ir filmas starplaikā, tad ir iespēja, ka cilvēks to nemaz neredzēs, jo būs izgājis no istabas, piemēram, lai uztaisītu sev vēl vienu tēju.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,92 €
Materiālu komplekts Nr. 1324741
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmu plusi un mīnusi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/752220

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties