Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:808368
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas vadīšana organizācijā.
Praktiski jebkurš veiksmīgs uzņēmums izmanto reklāmu, un vairums cilvēku, kas ir nodarbināti reklāmas nozarē, strādā uz šādām organizācijām. Vairums šādu organizāciju ir reklāmas speciālisti, kas sastāda tekstus un māksliniecisko noformējumu, kas strādā reklāmas aģentūrās.
Reklāmas nodaļas vadītāja nozīme var būt dažāda, atkarībā no vairākiem faktoriem:
 Kompānijas lieluma;
 Biznesa paveidiem, ar kuriem nodarbojas kompānija;
 Reklāmas programmas apjoma;
 Reklāmas nozīme organizācijas realizācijas instrumentu sistēmā;
 Kompānijas vadītāja iesaistīšanās pakāpe reklāmas darbībā.
Kad organizācijas prezidents un citi augstākie vadītāji izrāda regulāru interesi par to, kā reklāma parāda organizāciju, viņi bieži tiek tieši iesaistīti lēmumu pieņemšanā, kas attiecas uz reklāmas jautājumiem.
Lielām organizācijām parasti ir sava reklāmas nodaļa, kurā tiek nodarbināti no viena līdz simtiem cilvēku,un vadošais menedžeris, kas ir pakļauts mārketinga direktoram vai mārketinga nodaļi direktoram.
Produkcijas izstrādātājiem, inženieriem un konstruktoriem bieži vien lūdz rekomendācijas produkta rakstorojumā vai palīdzību reklāmas dienestam, nododot tam informāciju poar konkurentprecēm.
Reklāmas nodaļu darbību veidi ir tikpat atšķirīgi, kā kompānijas, kurās tās darbojas. Citas kompānijas reklāmas darbību īsteno patstāvīgi, turpretim citas lūdz palīdzību reklāmas aģentūrām vai nolīgst atbilstošus speciālistus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas vadīšana organizācijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/808368

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties