Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,63 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,86
Pirkt
Identifikators:552178
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šobrīd tehnoloģijas piedāvā vairāk iespējas aktīvai darbībai sabiedrība nekā cilvēki ir sagatavoti pieņemt. Daudzas ir vīzijas par to, ka jaunās tehnoloģijas vedīs uz līdzdalības brīnumzemi, ir vai nu naivas, vai labi izkalkulētas reklāmas.
Ieņemot pārdomātas demokrātijas teorijas pozīciju šis mērķis nebūs sasniegts, nedz ar tirgus virziena mērķēta žurnālistikas palīdzību. Ideālajā variantā jaunie mediji sekmēs vienprātību radošus procesus, kuros dalībnieki ņems dalību publikācijās, sarunās, kas ir brīvas no naudas un varas prasībām.
Internets piedāvā vietu, kas vismaz daļēji tiek izmantota šādā veidā. Sociālas kustības un vietējas biedrības noteikti caur interneta tīklu var palīdzēt un sakārtot publisko sfēru. Ziņojumu dēļi un interneta diskusiju grupas var izlīdzināt spēku samēru starp tradicionālajiem masu medijiem un spēlēt nozīmīgu lomu žurnālistikas kontrolēšanā un kritizēšanā. Ka Friedlands ir ieteicis: „Internets dod cilvēkiem lielisku iespēju, elektroniskajai publiskajai žurnālistikai, kas ir neatkarīga no profesionālajam mediju organizācijām.”…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas un mediju auditorijas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/552178

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties