Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,66 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,83
Pirkt
Identifikators:355714
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2011.g.
Darba fragmentsAizvērt

3. Kādas reklāmas organizācijas, struktūras ir Latvijā. Ko tās dara? Kādos gadījumos ir izdevīgi izmantot reklāmas, mediju, IMK aģentūru pakalpojumus?
Latvijas Reklāmas asociācija ir sabiedriska organizācija, kas dibināta 1994. gadā, ar mērķi apvienot reklāmas industrijā trīs darbojošās puses - reklāmdevējus, medijus un aģentūras.
Latvijas reklāmas klubs – ir organizācijas, kas tiek dibināta, lai radītu iespējas reklāmas tirgum Latvijā turpināt attīstību un veicinātu vietējo uzņēmumu konkurētspēju. LRK galvenais mērķis ir apvienot Latvijas vietējos uzņēmumus, kuri novērtētu atbalstu reklāmas un mārketinga jomā un labprāt vēlētos reklamēt savu uzņēmumu, preces vai pakalpojumus medijos, piesaistot patērētāju uzmanību un palielinot uzņēmuma vērtību. LRK galvenie uzdevumi ir reklāmas izvietošanas iespējas uz īpaši izdevīgiem noteikumiem, reklāmas nozares attīstības vadlīniju izstrāde, pašreizējas situācijas izvērtēšana un risinājumu meklēšana.
Populārākās reklāmas aģentūras:
SIA "Reklāmas aģentūra VEE"
"Unicorn Design"
SIA "Monatta"
SIA "BSMS"
"Base Baltic"
SIA "Idea lex"
Pirmais faktors, kāpēc būtu nepieciešams vērsties pie reklāmas aģentūrām, manuprāt, ir sekojošs – uzņēmumā nav speciālistu, kuri strādā šajos virzienos, kā arī ideju trūkums. Otrais faktors – vajag ātri un kvalitatīvi reklamēt produktu vai pakalpojumu. Treškārt, reklāmas aģentūra var piedāvāt integrētu pieeju, apvienojot vairākus mediju līdzekļus. Ceturtkārt, ja grāmatvedība sāka garlaikot un pārrunas ar presi aizņem pārāk daudz laika. Es uzskatu, ka darbs ar profesionāļiem nodrošinās biznesa attīstību un gūs labākus panākumus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas tirgus Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/355714

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties