Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:995472
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

„Maldinoša reklāma ir tāda, kura jebkādā veidā, ieskaitot tās pasniegšanas veicu, tieši vai netieši maldina vai varētu maldināt un kura sava maldināšanas rakstura dēļ varētu ietekmēt personas ekonomisko rīcību vai kura kaitē vai varētu kaitēt konkurentam.”8
Pirkuma līgums ir līgums, ar ko viena puse apsola otrai par norunātas naudas summas samaksu atdot zināmu lietu vai tiesību (Civillikuma 2002. pants).9 Par pirkuma līguma priekšmetu var būs visas lietas, ko nav aizliegts un ir iespējams atsavināt, saprotot ar to ne tikai materiālas preces, bet arī pakalpojumus. Noslēdzot pirkuma vai maiņas līgumus, visām pusēm rodas tiesības prasīt no pretējās puses līguma izpildi, kā arī pienākums pašam izpildīt savas saistības.
Slēdzot uzņēmuma līgumu, vien puse piekrīt izpildīt otrai par zināmu samaksu ar saviem darba rīkiem un ierīcēm kādu līgumdarbu jeb pasūtījumu, piemēram, izstrādāt vai saražot kādas preces vai paveikt kādu pasākumu. Reklāmas aģentūra var būt tiesīga slēgt līgumus pasūtītāja vārdā par reklāmas materiālu izvietošanu. „Reklāmas nozares kontekstā tieši ar šā līguma palīdzību visbiežāk tiek nodibinātas attiecības starp pasūtītāju- reklāmas devēju, no vienas puses, un reklāmas pakalpojuma sniedzēju/ uzņēmēju, no otras puses.”10

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,40 €
Materiālu komplekts Nr. 1231546
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas regulējums Latvijā. Reklāmas tiesiskie un ētiskie aspekti. Mediji un reklāma”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/995472

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties