Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:764010
Vērtējums:
Publicēts: 27.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Situācija: SIA “Bite Latvija” Reklāmas asociācijā iesniedza sūdzību par “Amigo” veidoto salīdzinošo reklāmu. “Sūdzībā teikts, ka "Amigo" salīdzinošie skaitļi "ir nekorekti izrēķināti, ir novecojuši, neatbilst šī brīža tirgus situācijai un tiek nekorekti prezentēti, turklāt izplatītajā salīdzinājumā minētie novecojušie dati tiek piemēroti pēdējam "Amigo'' piedāvājumam, kas tādējādi maldina vidusmēra patērētāju un ir atzīstami par maldinošu komercpraksi saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu".
Problēma: Ētikas padome konstatēja, ka reklāma nav bijusi patiesa un objektīva. Šajā reklāmā tiek pārkāpts ētikas kodeksa punks, kas nosaka, ka nedrīkst veidot maldinošas, neprecīzas, pārspīlētas reklāmas. Kā arī tiek pārkāpts kodeksa punksts, kas paredz, ka salīdzinājumiem reklāmā jābūt godīgiem un objektīviem, kā arī salīdzinājumam ir jāatbilst vieniem un tiem pašiem pakalpojumiem un mērķiem.
Atrisinājums: Pēc šī gadījuma mobilo sakaru operators "Zetcom" (pārstāv “Amigo”) plānoja sūdzēt tiesā mobilo sakaru operatoru "Bite" par tās publiski paustajiem iebildumiem pret "Amigo" salīdzinošo reklāmu.
Man liekas diezgn smieklīgs pats fakts, ka “Zetcom” pēc “Bite” paustajām sūdzībām gribēja sūdzēt tiesā šo kompāniju, lai gan Latvijas Reklāmas asociācija apstiprināja, ka “Amigo” reklāmā tiešām ir pārkāpumi. “Amigo” savā reklāmā maldināja patērētājus un negodīgi centās iegūt klientus.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,39 €
Materiālu komplekts Nr. 1333148
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas regulējums Latvijā. Reklāmas tiesiskie un ētiskie aspekti. Mediji un reklāma”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/764010

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties