Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:301153
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir viena no ietekmīgākajām, efektīvākajām un progresējošākajām komunikācijām mūsdienās, ar reklāmas palīdzību ir iespējams palielināt produkta peļņu vai noietu, radīt vai graut tēlu un reputāciju, kā arī vienkārši atgādināt sabiedrībai par uzņēmuma eksistenci. Reklāmai kā mārketinga komunikācijas sastāvdaļai ir vairākas zināmas priekšrocības, tā ir efektīva, aptver lielu sabiedrības daļu, ar to var manipulēt, kā arī mūsdienās tā ir kļuvusi kreatīva un ar katru reizi pārsteidz no jauna.
Reklāmas radošie un mediju komunikācijas plāni savā starpā ir saistīti, jo tie ir daļa no mārketinga komunikācijas, kā arī tajos ir iekļautas samērā līdzīgas lietas, galvenā mērķa vai ziņojuma noteikšana, mērķauditorijas identificēšana, uzstādītā mērķa efektīva sasniegšana un savas darbības novērtēšana.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties