Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,67 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,82
Pirkt
Identifikators:300944
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2011.g.
Darba fragmentsAizvērt

Modeļi
• Modelis – noteikts paraugs kā vajadzētu rīkoties, dzīvot u.t.t.
• Funkcijas : pievērst uzmanību, identifikācija (Begler).
• Modeļu iedarbība balstās uz cilvēka nepārliecinātību, nedrošību par savu statusu sabiedrībā un vajadzību pēc sociālās atzinības, noteiktas vietas sabiedrībā.
• Modeļi-kultūras vērtību paraugi ( kas sabiedrībā tiek uzskatīts par vērtību –skaists izskats, augums, ģimene, šiks auto, mobilais u.t.t.) (McCraken).
• Modelis > produkts > patērētājs.
• Modeļa īpašības, attieksme pret to tiek pārnesta uz produktu, savukārt attieksme pret produktu uz patērētāju.
• Balstās uz sociālās iemācīšanās teoriju ( Bandura, Ross&Ross).
• Skatoties uz citiem mēs apgūstam uzvedības modeļus.
• Modelis = produkts.
• Produkts tiek uztverts kā līdzeklis, ar kura palīdzību var iegūt modeļa statusu.
• Reklāmas ar modeli mērķis- radīt ideālu vīziju, ar ko patērētājam orientēt savu uzvedību.
• Modelim jābūt tikai nedaudz “augstākam” kā auditorijai.(piemērs: biju bezdarbnieks, iemācījos angļu valodu, tā ieguvu darbu)
• Lomu problēma-dažādās auditorijās ir atšķirīgi priekšstati par lomām(Reichenbach, Whitney, Roberts&Wortzel).(piemērs: sievietes var būt tradicionāli vai moderni orientētas)
• Reklāma, kura atbilda auditorijas orientācijai, tika novērtēta augstāk, nekā reklāma ar pretējas orientācijas modeļiem. Sievietes ar moderno orientāciju(modRoll) reklāmas ar tradicionālo (tradPort) novērtēja slikti.
• Imitācija-mācīšanās- kā uzvedības modelis, paraugs.
• Imitē modeļus ar augstu statusu, simpātiskus, atraktīvus vai tādu modeļu uzvedību, kas tiek “atalgota”.
• (piemērs: aktivizē impulsus un vīrieši pievērsīs uzmanību)
• Mācīšanās no modeļa- sekas var būt jaunu uzvedības veidu apgūšana, uzvedības bremzēšana vai pavājināšana, novērotāja emocionalizēšanās ( Bandura).
• Simpātiskums
• Pievilcīgas personas teiktajam pievēršam daudz lielāku uzmanību.
• Pievilcība nedrīkst būt pārāk liela, tad tā atgrūž, labāk par modeli izmantot līdzīgas pievilcības personu(Bierhoff).

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas psiholoģija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/300944

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties