Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:191816
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI:
Pēc apkopotajiem aptaujas rezultātiem ir skaidrs, ka pārdevējs ir veiksmīgi izvēlējies produkta mērķauditoriju, kas ir būtisks faktors, lai pārdevējs atrastu ceļu pie pircēja.
Vizuālais reklāmas tēls ir saistošs un vizuāli baudāms.
Viens no svarīgākajiem reklāmas uzdevumiem ir sasniegts. Aptaujā 100 % respondentu apstiprinoši atbildējuši, ka reklāma ir viegli saprotama.
Reklāmas emocionālais sniegums patērētājos izraisījis tādas emocijas kā mīlestību, mieru. Kaut gan 30% aptaujāto atzinuši, ka šī reklāma viņiem nesniedz nekādas emocijas.
Puse respondentu ir apmierināti ar reklāmu. 10% nepatīk vizuālais noformējums un 40 % aptaujāto šķiet ka reklāmā ir iekļauts par daudz informācijas.
Pati svarīgākā pārdevēja prioritāte, kas ir preču pārdošana ir sasniegts, jo 90% aptaujāto nepieciešamības gadījumā, iegādātos reklamēto produktu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties